კურსები
მენტორშიფის კურსი

სწავლების
პრაქტიკული ფორმა

ჩვენ გთვაზობთ მენტორშიფის ტიპის სასწავლო-პრაქტიკულ კურსებს, სადაც სწავლება მიმდინარეობს ინდივიდუალურად, გამოცდილი მენტორთან კომუნიკაციის გზით. თქვენ აკეთებთ პრაქტიკულ დავალებებს თქვენივე ქეისებზე ან ჩვენ მიერ გაზიარებულ რეალურ ქეისებზე.

რატომ მენტორშიფის კურსი?

•   თუ ინდივიდუალურად გსურთ გსურთ გარკვეული განხრით პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება

•   თუ თქვენთვის საკმარისი არ არის თეორიული კურსი

•   არ გაქვთ ლექციის მოსმენისა და Youtube ტუტორიალების ყურების შესაძლებლობა

მაშინ აუცილებლად გჭირდებათ მენტორი, ვინც შეძლებს არა მარტო მიმართულების ან თეორიის მოწოდებას, არამედ პრაქტიკულად დაგეხმარებათ განახორციელოთ დასახული მიზნები.

ვისთვის არის კურსი ?

მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვისაც სურს დამოუკიდებლად დაგეგმოს და განახორციელოს თავისივე ბიზნესის სარეკლამო აქტივობა.

მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვისაც სურს ეს როლი თანამშრომელმა აითვისოს. 

მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, ვისაც ან თავად სურს ციფრული მიმართულებით განვითარება ან უბრალოდ ამ პროცესების ეფექტური მონიტორინგი. 

იმ ადამინებისთვის ვისაც ციფრული მარკეტინგული უნარ-ჩვევების სწავლა და გამომუშავება სურს.

დაინტერესდი?

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად, გთხოვთ დაგვიკავშირდით:

+995 599 742 800

რას ისწავლი კურსის განმავლობაში

შესავალი

რა არის საძიებო სისტემა, ინდექსირება, გუგლის საძიებო სისტემის რეიტინგები

Keyword reasearch

საკვანძო სიტყვების კვლევა, კონკურენტების ქივორდების კვლევა და საჭირო ხელსაწყოები

Basics

რა არის Search console, Sitemap ? გუგლის ქროლერები On-page seo

On-page seo

რას ნიშნავს ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდზე ? საიტის სტრუქტურა, შიდა გადალინკვები და მეტა ქონთენთის მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის პროცესში

Off-page seo

რა არის off-page seo ანუ ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდის გარეთ რა არის ბექლინკინგი და რატომ არის ის საჭირო ? ანჩორ ტექსტი და მისი როლი ლინკ ბილდინგში, Do-follow vs Nofollow backlinks

Technichal Seo

საიტის ტექნიკური გამართულობა, დუბლირებული ქონტენტის აღმოჩენა,orphan page-ები

კურსი მოიცავს

8 სესია (24 საათი)

3 საათი (2 საათი თეორიული ნაწილი, 1 საათი - პრაქტიკული)

გრაფიკი - მოქნილი, თქვენზე მორგებული

შეგიძლიათ აირჩიოთ წინასწარ განსაზღვრული კურსი ან თქვენით შეადგინოთ სილაბუსი

სესიები ჩატარედება ინდივიდუალურად, 1 : 1 თქვენს მენტორთან, ან 3 ან 5 კაციან ჯგუფებთან

5 კაციანი ჯგუფი
580₾

სილაბუსი

დომეინი და საიტის სტრუქტურა

URL – ების სტრუქტურა

შიდა გადალინკვა, შიდა ლინკების სტრუქტურა

Header-ები – სათაურები

Meta titles – მეტა სათურები

Meta description – მეტა აღწერა

An alt tag – ალტ აღწერა

Keyword research საძიებო სიტყვების გამოკვლევა და მათი გადანაწილება ქონთენთში

Content – ქონთენთი და მისი უნიკალურობა

Duplicate content  გაორმაგებული ქონეთენთი

Broken links ლინკები რომლებიც არ მუშაობენ

Orphan Pages გვერდები რომლებზედაც პირდაპირ ვერ მოვხვდებით

Meta description length მეტა აღწერის სიგრძე

Website page load speed ვებ-გვერდის ჩატვირთვის სისწრაფე

Website Sitemap or site’s XML sitemap ვებსაიტის რუკა

HTTPS( Hypertext Transfer Protocol Secure) status codes HTTPS სტატუს კოდები

Crawling errors ქროლინგის დროს დაფიქსირებული ერორები

robots.txt file  for Crawler რობოტ ტექსტის ფაილი ქროლერისთვის

Off-page optimization ანუ ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდის გარეთ, აქ განვიხილავთ შემდეგ საკითხებს:

Follow/No follow Links and link building: ლინკები და ლინკბილდინგი

Anchor text types – დაკლიკებადი ტექსტების ტიპები

საკვანძო სიტყვების შერჩევა

Backlinking strategies – ბექლიკების სტრატეგიები

Link building – ლინკების შენება

შეჯამება: on-page seo , off-page seo, technichal seo

ონლაინ რეკლამის ძირითადი პრინციპები

მიზნობრიობა, ონლაინ რეკლამის სტრატეგიები

ტექნიკური უნარ-ჩვევები

კვლევა,დაკვირვება, მონაცემთა ანალიზი

ტექნიკური ხელსაწყოები

Ads Manager, Pixel, Google Analytics, Tag Manager,Google adwords, KeyWord Research, Hotjar.

კურსი მოიცავს

8 სესია (32 საათი)

4 საათი (2 საათი თეორიული ნაწილი, 2საათი - პრაქტიკული)

გრაფიკი - მოქნილი, თქვენზე მორგებული

შეგიძლიათ აირჩიოთ წინასწარ განსაზღვრული კურსი ან თქვენით შეადგინოთ სილაბუსი

სესიები ჩატარედება ინდივიდუალურად, 1 : 1 თქვენს მენტორთან, ან 3 ან 5 კაციან ჯგუფებთან

5 კაციანი ჯგუფი
580₾

სილაბუსი

ონლაინ რეკლამის მიზნობრიობა,

სტრატეგიები

რემარკეტიგნი

რემაკრეტინგი Facebook-ზე, Facebook Pixel და მისის გამოყენება;

რემარკეტინგის აუდიტორიები,მიზნები;

Ads manager-ის განხილვა;

Keyword research-ი

საძიებო სიტყვების კვლევა

კონკურენტების ანალიზი

Google adword

საძიებო სისტემის კამპანიების გაკეთებ

Google display ads,

youtube ads

გუგლის ბანერული და ვიდეო რეკლამები

ანალიტიკა და მონაცემთა დამუშავება – ანალიზი, Google analytics;

Tag Manager;

event tracking;

UTM – Universal Transverse Mercator

დაკვირვება

მონაცემთა დამუშავება

რეპორტინგი

Google analytics

Ui-ux ანალიზი და რეპორტინგი,

Hotjar-ის გამოყენება event tracking,

utm –Universal Transverse Mercator

იქომერსი,იქომერს მიზნები/ივენთები,

ონლაინ-გაყიდვები,

ლიდის გენერირება,

ლენდინგ ფეიჯის მნიშვნელობა სერვისების პრომოუტინგისას,

online funnels,

ონლაინ ტრანზაქციის ტრეკინგი,

იქომერს ანალიტიკა.

Scroll up Drag View

2 ვაჟა-ფშაველას გამზირი 0169 | თბილისი +995 599 74 28 00

დღეს უკვე Lorem Ipsum-პასაჟის უამრავი ვერსია არსებობს. მათი დიდი ნაწილი ხუმრობით არის შეცვლილი, ბევრი კი უბრალოდ სიტყვების შემთხვევითი გენერირებით დაიწერა. ინტერნეტში არსებული გენერატორები, როგორც წესი, წინასწარ განსაზღვრული ტექსტის ნაგლეჯს იმეორებენ ხოლმე, ამიტომ ეს პირველი ნამდვილი გენერატორია.

2 ვაჟა-ფშაველას გამზირი 0169

თბილისი +995 599 74 28 00

© CEREBRO – ALL RIGHTS RESERVED