მენტორშიფის კურსი
სწავლების
პრაქტიკული ფორმა
ჩვენ გთვაზობთ მენტორშიფის ტიპის სასწავლო-პრაქტიკულ კურსებს, სადაც სწავლება მიმდინარეობს ინდივიდუალურად, გამოცდილი მენტორთან კომუნიკაციის გზით. თქვენ აკეთებთ პრაქტიკულ დავალებებს თქვენივე ქეისებზე ან ჩვენ მიერ გაზიარებულ რეალურ ქეისებზე.
რატომ მენტორშიფის კურსი?
• თუ ინდივიდუალურად გსურთ გსურთ გარკვეული განხრით პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავება
• თუ თქვენთვის საკმარისი არ არის თეორიული კურსი
• არ გაქვთ ლექციის მოსმენისა და Youtube ტუტორიალების ყურების შესაძლებლობა
მაშინ აუცილებლად გჭირდებათ მენტორი, ვინც შეძლებს არა მარტო მიმართულების ან თეორიის მოწოდებას, არამედ პრაქტიკულად დაგეხმარებათ განახორციელოთ დასახული მიზნები.
ვისთვის არის კურსი ?
მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვისაც სურს დამოუკიდებლად დაგეგმოს და განახორციელოს თავისივე ბიზნესის სარეკლამო აქტივობა.
მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვისაც სურს ეს როლი თანამშრომელმა აითვისოს.
მარკეტინგის მენეჯერებისთვის, ვისაც ან თავად სურს ციფრული მიმართულებით განვითარება ან უბრალოდ ამ პროცესების ეფექტური მონიტორინგი.
იმ ადამინებისთვის ვისაც ციფრული მარკეტინგული უნარ-ჩვევების სწავლა და გამომუშავება სურს.
რას ისწავლი კურსის განმავლობაში
შესავალი
რა არის საძიებო სისტემა, ინდექსირება, გუგლის საძიებო სისტემის რეიტინგები
Keyword reasearch
საკვანძო სიტყვების კვლევა, კონკურენტების ქივორდების კვლევა და საჭირო ხელსაწყოები
Basics
რა არის Search console, Sitemap ? გუგლის ქროლერები On-page seo
On-page seo
რას ნიშნავს ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდზე ? საიტის სტრუქტურა, შიდა გადალინკვები და მეტა ქონთენთის მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის პროცესში
Off-page seo
რა არის off-page seo ანუ ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდის გარეთ რა არის ბექლინკინგი და რატომ არის ის საჭირო ? ანჩორ ტექსტი და მისი როლი ლინკ ბილდინგში, Do-follow vs Nofollow backlinks
Technichal Seo
საიტის ტექნიკური გამართულობა, დუბლირებული ქონტენტის აღმოჩენა,orphan page-ები
კურსი მოიცავს
8 სესია (24 საათი)
3 საათი (2 საათი თეორიული ნაწილი, 1 საათი - პრაქტიკული)
გრაფიკი - მოქნილი, თქვენზე მორგებული
შეგიძლიათ აირჩიოთ წინასწარ განსაზღვრული კურსი ან თქვენით შეადგინოთ სილაბუსი
სესიები ჩატარედება ინდივიდუალურად, 1 : 1 თქვენს მენტორთან, ან 3 ან 5 კაციან ჯგუფებთან
5 კაციანი ჯგუფი
580₾
სილაბუსი
დომეინი და საიტის სტრუქტურა
URL – ების სტრუქტურა
შიდა გადალინკვა, შიდა ლინკების სტრუქტურა
Header-ები – სათაურები
Meta titles – მეტა სათურები
Meta description – მეტა აღწერა
An alt tag – ალტ აღწერა
Keyword research საძიებო სიტყვების გამოკვლევა და მათი გადანაწილება ქონთენთში
Content – ქონთენთი და მისი უნიკალურობა
Duplicate content გაორმაგებული ქონეთენთი
Broken links ლინკები რომლებიც არ მუშაობენ
Orphan Pages გვერდები რომლებზედაც პირდაპირ ვერ მოვხვდებით
Meta description length მეტა აღწერის სიგრძე
Website page load speed ვებ-გვერდის ჩატვირთვის სისწრაფე
Website Sitemap or site’s XML sitemap ვებსაიტის რუკა
HTTPS( Hypertext Transfer Protocol Secure) status codes HTTPS სტატუს კოდები
Crawling errors ქროლინგის დროს დაფიქსირებული ერორები
robots.txt file for Crawler რობოტ ტექსტის ფაილი ქროლერისთვის
Off-page optimization ანუ ოპტიმიზაცია ვებ-გვერდის გარეთ, აქ განვიხილავთ შემდეგ საკითხებს:
Follow/No follow Links and link building: ლინკები და ლინკბილდინგი
Anchor text types – დაკლიკებადი ტექსტების ტიპები
საკვანძო სიტყვების შერჩევა
Backlinking strategies – ბექლიკების სტრატეგიები
Link building – ლინკების შენება
შეჯამება: on-page seo , off-page seo, technichal seo
ონლაინ რეკლამის ძირითადი პრინციპები
მიზნობრიობა, ონლაინ რეკლამის სტრატეგიები
ტექნიკური უნარ-ჩვევები
კვლევა,დაკვირვება, მონაცემთა ანალიზი
ტექნიკური ხელსაწყოები
Ads Manager, Pixel, Google Analytics, Tag Manager,Google adwords, KeyWord Research, Hotjar.
კურსი მოიცავს
8 სესია (32 საათი)
4 საათი (2 საათი თეორიული ნაწილი, 2საათი - პრაქტიკული)
გრაფიკი - მოქნილი, თქვენზე მორგებული
შეგიძლიათ აირჩიოთ წინასწარ განსაზღვრული კურსი ან თქვენით შეადგინოთ სილაბუსი
სესიები ჩატარედება ინდივიდუალურად, 1 : 1 თქვენს მენტორთან, ან 3 ან 5 კაციან ჯგუფებთან
5 კაციანი ჯგუფი
580₾
სილაბუსი
ონლაინ რეკლამის მიზნობრიობა,
სტრატეგიები
რემარკეტიგნი
რემაკრეტინგი Facebook-ზე, Facebook Pixel და მისის გამოყენება;
რემარკეტინგის აუდიტორიები,მიზნები;
Ads manager-ის განხილვა;
Keyword research-ი
საძიებო სიტყვების კვლევა
კონკურენტების ანალიზი
Google adword
საძიებო სისტემის კამპანიების გაკეთებ
Google display ads,
youtube ads
გუგლის ბანერული და ვიდეო რეკლამები
ანალიტიკა და მონაცემთა დამუშავება – ანალიზი, Google analytics;
Tag Manager;
event tracking;
UTM – Universal Transverse Mercator
დაკვირვება
მონაცემთა დამუშავება
რეპორტინგი
Google analytics
Ui-ux ანალიზი და რეპორტინგი,
Hotjar-ის გამოყენება event tracking,
utm –Universal Transverse Mercator
იქომერსი,იქომერს მიზნები/ივენთები,
ონლაინ-გაყიდვები,
ლიდის გენერირება,
ლენდინგ ფეიჯის მნიშვნელობა სერვისების პრომოუტინგისას,
online funnels,
ონლაინ ტრანზაქციის ტრეკინგი,
იქომერს ანალიტიკა.