FULL DIGITAL MARKETING
SERVICES N MANY MORE
თუ გაყიდვაზე ორიენტირებული ონლაინ ქმედება გჭირდება, მაშინ ეს სერვისები ზუსტად შენთვისაა
საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
ციფრულ სამყაროში ეს არის პროდუქტისა თუ სერვისის რეკლამირების ყველაზე ეფექტური საშუალება საძიებო სისტემაში უფასო განთავსების გზით
SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
On Page SEO: დომეინი და საიტის სტრუქტურა
H1, H2, H3 სათაურები
სოციალური მედია მარკეტინგი
სოციალური მედია არხების: Facebook, Insagram, Youtube,Linkedin, Tik-tok-ის გამოყენება ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად ან კონკრეტული პროდუქტის თუ სერვისის რეკლამირების მიზნით
გაბუსტვა – სიტყვა რომელიც უნდა დაივიწყო
სოციალური მედია მენეჯმენტი
ეს არის სხვადასხვა სოციალურ მედია არხებზე ქონთენთის განაწილების პროცესი,რომლის ძირითადი მიზანია საკუთარ მომხმარებლებთან ორმხრივ კომუნიკაციაში შესვლა და ურთიერთობის ჩამოყალიბება
რა სიდიდის უნდა იყოს სარეკლამო აუდიტორია Facebook-ზე ?
წარმატებული Facebook კამპანიის სარეკლამო სტუქტურა
კონტენტის სტრატეგია და დაგეგმვა
ქონთენთ სტრატეგია მოიცავს ქონთენთის დაგემვის, შექმის, გავრცელების და ადმინისტრირების პროცესს,რომელიც წინასწარ განსაზღვრულ მიზანს ემსახურება
რა არის Remarketing-ი?
ქონთენთის ძირითადი ფორმები
ვიდეო მარკეტინგი
ქონთენთ მარკეტინგის ფუნდამენტალური მიმდინარეობაა,რომლის მთავარი არსი სამიზნე აუდიტორიასთან ვიდეო ქონთენთით კომუნიკაციის დამყარება წარმოადგენს ბრენდის,პროდუქტის ან სერვისის პრომოუტინგის მიზნით
რა სიდიდის უნდა იყოს სარეკლამო აუდიტორია Facebook-ზე ?
რა საწყის ციფრულ მარკეტინგულ მონაცემებს უნდა დააკვირდე თუ მარკეტინგის მენეჯერი ხარ ?
როგორ დავათარგეთოთ იუზერები ads მენეჯერში ?
მარკეტინგული ქონსალთინგი
პროცესი რომელიც მოიცავს დეტალური მარკეტინგული გეგმისა და სტრატეგიის შემუშავებასა და დანერგვას,რომლის მიზანია თარგეთირებული ბაზრის ათვისება
რა საფასო მოდელებზე უნდა გააკეთო აქცენტი ონლაინ რეკლამის დროს ?
გაბუსტვა – სიტყვა რომელიც უნდა დაივიწყო
იმეილ მარკეტინგი
იმეილ მარკეტინგი ორიენტირებულია იმეილით პროდუქტის ან სერვისის სამიზნე აუდიტორიისთვის წარდგენაზე
რა არის Remarketing-ი?
ბრენდბუქის შექმნა
ეს არის ოფიციალური დოკუმენტი რომელიც განსაზღვრავს ბრენდის იდენტთიფიკატორების გამოყენების წესებს და პირობებს
რა საფასო მოდელებზე უნდა გააკეთო აქცენტი ონლაინ რეკლამის დროს?
რა არის Remarketing-ი?