მიზნობრიობა, ონლაინ რეკლამის სტრატეგიები
კვლევა,დაკვირვება, მონაცემთა ანალიზი
Ads Manager, Pixel, Google Analytics, Tag Manager,Google adwords, KeyWord Research, Hotjar.
8 სესია (32 საათი)
4 საათი (2 საათი თეორიული ნაწილი, 2საათი - პრაქტიკული)
გრაფიკი - მოქნილი, თქვენზე მორგებული
შეგიძლიათ აირჩიოთ წინასწარ განსაზღვრული კურსი ან თქვენით შეადგინოთ სილაბუსი
სესიები ჩატარედება ინდივიდუალურად, 1 : 1 თქვენს მენტორთან, ან 3 ან 5 კაციან ჯგუფებთან
ონლაინ რეკლამის მიზნობრიობა,
სტრატეგიები
რემარკეტიგნი
რემაკრეტინგი Facebook-ზე, Facebook Pixel და მისის გამოყენება;
რემარკეტინგის აუდიტორიები,მიზნები;
Ads manager-ის განხილვა;
Keyword research-ი
საძიებო სიტყვების კვლევა
კონკურენტების ანალიზი
Google adword
საძიებო სისტემის კამპანიების გაკეთებ
Google display ads,
youtube ads
გუგლის ბანერული და ვიდეო რეკლამები
ანალიტიკა და მონაცემთა დამუშავება – ანალიზი, Google analytics;
Tag Manager;
event tracking;
UTM – Universal Transverse Mercator
დაკვირვება
მონაცემთა დამუშავება
რეპორტინგი
Google analytics
Ui-ux ანალიზი და რეპორტინგი,
Hotjar-ის გამოყენება event tracking,
utm –Universal Transverse Mercator
იქომერსი,იქომერს მიზნები/ივენთები,
ონლაინ-გაყიდვები,
ლიდის გენერირება,
ლენდინგ ფეიჯის მნიშვნელობა სერვისების პრომოუტინგისას,
online funnels,
ონლაინ ტრანზაქციის ტრეკინგი,
იქომერს ანალიტიკა.
2 ვაჟა-ფშაველას გამზირი 0169 | თბილისი +995 599 74 28 00
დღეს უკვე Lorem Ipsum-პასაჟის უამრავი ვერსია არსებობს. მათი დიდი ნაწილი ხუმრობით არის შეცვლილი, ბევრი კი უბრალოდ სიტყვების შემთხვევითი გენერირებით დაიწერა. ინტერნეტში არსებული გენერატორები, როგორც წესი, წინასწარ განსაზღვრული ტექსტის ნაგლეჯს იმეორებენ ხოლმე, ამიტომ ეს პირველი ნამდვილი გენერატორია.
© CEREBRO – ALL RIGHTS RESERVED