საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
ციფრულ სამყაროში ეს არის პროდუქტისა თუ სერვისის რეკლამირების ყველაზე ეფექტური საშუალება საძიებო სისტემაში უფასო განთავსების გზით
სოციალური მედია მარკეტინგი
სოციალური მედია არხების: Facebook, Insagram, Youtube,Linkedin, Tik-tok-ის გამოყენება ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად ან კონკრეტული პროდუქტის თუ სერვისის რეკლამირების მიზნით
სოციალური მედია მენეჯმენტი
ეს არის სხვადასხვა სოციალურ მედია არხებზე ქონთენთის განაწილების პროცესი,რომლის ძირითადი მიზანია საკუთარ მომხმარებლებთან ორმხრივ კომუნიკაციაში შესვლა და ურთიერთობის ჩამოყალიბება
კონტენტის სტრატეგია და დაგეგმვა
ქონთენთ სტრატეგია მოიცავს ქონთენთის დაგემვის, შექმის, გავრცელების და ადმინისტრირების პროცესს,რომელიც წინასწარ განსაზღვრულ მიზანს ემსახურება
ვიდეო მარკეტინგი
ქონთენთ მარკეტინგის ფუნდამენტალური მიმდინარეობაა,რომლის მთავარი არსი სამიზნე აუდიტორიასთან ვიდეო ქონთენთით კომუნიკაციის დამყარება წარმოადგენს ბრენდის,პროდუქტის ან სერვისის პრომოუტინგის მიზნით
მარკეტინგული ქონსალთინგი
პროცესი რომელიც მოიცავს დეტალური მარკეტინგული გეგმისა და სტრატეგიის შემუშავებასა და დანერგვას,რომლის მიზანია თარგეთირებული ბაზრის ათვისება
იმეილ მარკეტინგი
იმეილ მარკეტინგი ორიენტირებულია იმეილით პროდუქტის ან სერვისის სამიზნე აუდიტორიისთვის წარდგენაზე
ბრენდბუქის შექმნა
ეს არის ოფიციალური დოკუმენტი რომელიც განსაზღვრავს ბრენდის იდენტთიფიკატორების გამოყენების წესებს და პირობებს